Thursday, January 29, 2015

Stiker Baru Pulut Kuning Rendang Tok


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatu,,

Alhamdulillah,, siap sudah stiker yang di tempah pada bulan lepas,, cantik design dia, siap ada bar kod lagi,, nak sampai ke peringkat ni pun memakan masa yang lama,, bukan senang produk pengusaha kecil seperti saya nak masuk pasaran,, banyak kekangan dan prosedur yang perlu dipatuhi,, saya nak cuba pasaran baru iaitu pasaran drop to the point,, tapi belum mula lagi,, harap next step di permudahkan urusannya,, doa kan saya dapat tempat di pasaran putrajaya,, di mana point nya nanti saya akan update,, masih dalam planning lagi,,, harap work in progress ni tak makan masa yang lama,,
Bagi pengemar pulut kuning rendang tok rasa melekat pasti terpikat, anda dah boleh mendapatkannya tidak lama lagi di tempat-tempat yang saya beritahu kemudian ye,, sebab masih dalam perbincangan dengan pengusaha-pengusaha kedai,,
Tungguu,,

"kejayaan bukan datang bergolek, bukan juga datang secepat kilat, ia perlu disusuli dengan usaha yang berterusan dan sentiasa berusaha memperbaikinya sedikit demi sedikit"

No comments:

Post a Comment