Friday, July 31, 2015

Terkesima

Tadi hantar order untuk customer yang sedang menunggu di bus stop 
depan wisma tani,,
kelihatan satu MPV bewarna hitam,, 
tak tahu sama ada itu Alpat atau Velfire
maklumlah kenderaan mewah ni saya tak kenal sangat,, 
Saya cuba telefon customer itu balik,, 
MPV tu menurunkan cermin gelap dan melambai tangan ke arah saya,, 
Emmm betul lah tu orangnya, bisik hati saya,, 
kelihatan pasangan suami isteri dan baby,,
Masa nak menghampiri MPV tu,,
mata terpandang kat numbor plat 
ada perkataan TIMBALAN MENTERI,, 
automatik jadi neves,, 
tak tahu kenapa,, 
padahal tadi okey jerk,, 
mungkin kerana rasa segan kot hihihi,,
Lalu saya bersalaman dengan perempuan yang sedang memangku baby,, 
lidah jadi kelu dan tak terkata,, 
hanya mampu senyum saja,, 
sedang lelaki tersebut ramah menyapa,, 
apa yang dia kata saya hanya menganggukkan kepala dan senyum,, 
tanpa bersuara hihi
tak tahu apa yang di kata,,
dalam kepala blank!!
Lepas tu MPV tu berlalu pergi,, 
saya masih di siti
Hehehehe
 terkesima dengan pelangan tadi
Segan pulak rasa,,
moga rendang tok saya di sukai ramai
aminnn
~:Sekian sahaja dari Coretan Hati Ibu:~

No comments:

Post a Comment