Sunday, November 15, 2015

Cocoa Collagen Power Plus - CCPP

Re-stok... 

Setiap dua bulan pasti re-stok CCPP berkaton2 huhu,,, thanks pada yang percaya pada minuman CCPP,, saya sebagai pengguna dan juga reseller CCPP mengesyurkan anda untuk mencuba produk yang sememangnya baik untuk kesihatan,, nanti saya share kebaikannya di bawah,, anda perlu cuba sendiri baru anda tahu kelebihan minuman CCPP ni,,

Cocoa Collagen Power Plus CCPP 
kembali menghangatkan kehidupan harian anda... 
rasa x lengkap tanpa CCPP kan... 

bagi pengemar CCPP yg sudah kehabisan stok.. 
boleh dapatkan pada saya.. 
whatsapp 0139806306
nak COD di putrajaya ye ^_^

Berita gembira saya nk khabarkan pada pengemar CCPP.. walaupun pakaging dah baru.. 
rasa kokonya asli seperti dahulu.. 

Nak bagi tahu dan rasanya semua pengemar CCPP dah sedia maklum harga barunya kan,,
harga terbaru saya rm38 ye.. GST naik rm3dari harga dahulu..

nak tahu kebaikan minuman CCPP,, saya share di sini

No comments:

Post a Comment