Tuesday, September 6, 2016

Saniah Rendang Tok - Tempahan Ditutup Buat Sementara Waktu


Harap maaf semua.. saniah rendang tok buat masa ni tidak mengambil sebarang tempahan sehingga diberitahu kelak berikutan masalah kesihatan yang tidak memuaskan...

Insha Allah raya tahun depan (2017) jika ada rezeki dan sihat sepenuhnya saya akan sambung balik... terima kasih buat pelangan yang sentiasa support saya dari awal lagi sehingga ke hari ini.. sangat2 hargai jasa kalian..

Minta maaf juga pada pelanggan yang dan janji nak order pada hari raya qurban sebab tak dapat laksanakan permintaan kalian atas faktor kesihatan juga..

Lupa nak bagitahu... penutupan tempahan ini adalah disebabkan masalah kandungan saya iaitu uri dibawah (placenta previa) tahap 4 dan perlu stay di hospital dari minggu ke 32 sehingga bersalin di jangka pada akhir september (awal dua minggu daripada due date sebenar iaitu 12 oktober 2016)...

Jumaat ni 7 september 2016.. saya jalani pemeriksaan MRI di institut kanser negara putrajaya dan harap result dari ujian tu saya bebas daripada resiko accreta (kemasukan uri dalam rahim dan pundi kencing).... nauzubillahiminzalikk..

Doakan saya dan baby selamat ye.. terima kasih semua..




1 comment:

  1. With the http://www.faucetsmarket.com/antique-faucets-c-1.html coming in many different formats, it is easy to find a solution that works for you. Installing an Kitchen faucet Light KitA simple way to add LED lighting to your kitchen without spending a lot of money is to use an Bathroom mirror light kit.

    ReplyDelete