Sunday, December 4, 2016

NEW PRODUCT - COMING SOON

Image may contain: food 


NEW PRODUCT is coming soon insha allah..

Nantikan satu lagi produk keluaran saniah rendang tok.. 
insha allah masih dalam testimoni orang2 terdekat...

Nak berniaga makanan ni memang kena ada aura dianatara customer dan produk... 
bukan main buat dan jual..

Banyak benda kena belajar.. 
kualiti rasa adalah penting bagi saya sebab saya suka pelanggan senang dengan produk saya..
Kena tahu pelanggan mesti suka kalau produk tu kena dengan citarasanya dan apa yang mereka nak dalam sesuatu produk..

Insha allah saya masih lagi belajar dan terus belajar memperbaiki lagi perkhidmatan pada pelanggan terutamanya pelangan setia yang sentiasa support saya sejak tahun 2009 lagi..

Terima kasih semua atas sokongan anda pada saniah rendang tok.. moga anda murah rezeki insha allah..aminnn
— in Putrajaya.

No comments:

Post a Comment